بحران جنسی دوران بلوغ

بحران جنسی دوران بلوغ

بحران جنسی دوران بلوغ

بحران جنسی دوران بلوغ

ضررهای استمنا

این قسمت به زودی تکمیل میشود.
نظرات 3 + ارسال نظر
سوگند پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
من ۱ خورده در این زمینه اطلاعات دارم امیدوارم مفید باشه!همین طور که جنس مذکر خود ارضایی می کنه جنس مونث هم این کار رو میتونه انجام بده .من در این مورد از یک دکتر متخصص زنان سوال کردم که آیا این کار میتونه برای خانم ها مشکل ساز باشه یا نه؟و اون در جواب پاسخ داد که در عمل باعث هیچ نوع بیماری خاصی نمی شه اما ممکنه در دوران قاعدگی باعث درد رحم و کمر بشه ( البته این درد کاملا در همه وجود داره اما ممکنه اون رو بیشتر کنه ) البته گفته میشه اگر این کار بیش از حد باشه در آینده هم می تواند مشکل ساز باشد ! اما به هر حال اگه خدا چیزی رو حرام کرده حتما در اون ضرری بوده !

هانی چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ب.ظ

من به عنوان یک انسان موحد و یک انسان محقق در باره ی زناو خود ارضایی می خوام این رو بگم که خود ارضایی موجب عقیم شدن نمی شود و من این را برای شما اثبات میکنم اگر جوان زنا کار مقداری از منی خود را در اب گرم بریزد اگر منی شخص در سطح اب شناور ماند متاسفانه عقیم است واگر به ته اب منتقل شود عقیم نیست راه دوم اینکه اگر جوان مشاهده کرد به هنگام خروج منی منی با سرعت به بیرون خارج شود عقیم نیست جهش داشته باشد واگر جهش نداشته باشد فرد عقیم است


با تشکر

رها چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام میشه لطف کنید و بگید که خودارضایی در دخترها به چه شکلی هست؟
اگه ممکنه به ایمیل من بفرستید ممنون میشوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد